?>
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1403 - 7:50
کد خبر : 31030

نوکیا با رقیبی سرسخت برای آیفون به میدان می‌آید: گوشی هوشمند ۵G با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

نوکیا با رقیبی سرسخت برای آیفون به میدان می‌آید: گوشی هوشمند ۵G با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

هواداران نوکیا شاد باشید! این شرکت فنلاندی از سال‌ها غیبت در رقابت‌های گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، با معرفی یک غول جدید به نام نوکیا X200 Ultra به میدان بازگشته است. این گوشی هوشمند ۵G که به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده، رقیبی جدید برای سلطه آیفون در بازار خواهد بود. دوربین بی‌نظیر برای ثبت لحظه شما:

هواداران نوکیا شاد باشید! این شرکت فنلاندی از سال‌ها غیبت در رقابت‌های گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، با معرفی یک غول جدید به نام نوکیا X200 Ultra به میدان بازگشته است. این گوشی هوشمند ۵G که به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده، رقیبی جدید برای سلطه آیفون در بازار خواهد بود.

دوربین بی‌نظیر برای ثبت لحظه شما:

بدون شک، برجسته‌ترین ویژگی X200 Ultra، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن است. این دوربین که با همکاری شرکت زایس ساخته شده است، تصاویری با جزئیات خیره کننده و کیفیت بینظیر را در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات قدرتمند:

علاوه بر دوربین فوق‌العاده، X200 Ultra از دیگر ویژگی‌های قدرتمندی نیز می‌برد که آن را به یک گوشی پرچمدار واقعی تبدیل می‌کند:

  • صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی بالا
  • قدرتمند پردازنده
  • حافظه رم و حافظه داخلی بالا
  • باتری با بالا
  • طراحی شیک و مدرن

رقابت نفسگیر با آیفون:

انتظار می‌رود X200 Ultra با رقابت قیمتی عرضه می‌شود که آن را به گزینه‌های جذاب برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی تبدیل می‌کند. این گوشی به طور مستقیم با آیفون ۱۴ Pro Max رقابت خواهد کرد و بدون شک نبردی نفسگیر در این دو گوشی در پیش خواهد بود.

تاریخ عرضه و قیمت:

هنوز تاریخ دقیق عرضه و قیمت X200 Ultra در ایران مشخص نشده است. با این، انتظار می‌رود این گوشی در سال ۲۰۲۴ با قیمتی بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان به بازار ایران عرضه شود.

نظر شما چیست؟

آیا شما مشتاقانه منتظر X200 Ultra هستید؟ نظر شما درباره رقابت این گوشی با آیفون ۱۴ پرو مکس چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.